Zwroty i reklamacje

Drodzy Państwo,

Jeśli dostrzeżecie, że zamówiony produkt jest niezgodny z umową i oczekiwaniami, napiszcie nam, co poszło nie tak. Jesteśmy do Waszej dyspozycji pod wiejskakuchnia@gmail.com W emailu prosimy o dokładne opisanie reklamowanego produktu i przyczyny reklamacji. W przeciągu 48 godzin prześlemy szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu/reklamacji. Więcej informacji w Regulaminie.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Wiejska Kuchnia Sławomir Dybkowski
Działyńczyków 24

04-495 WARSZAWA

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Wiejska Kuchnia Sławomir Dybkowski
Działyńczyków 24

04-495 WARSZAWA

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl